A A A Przełącz na wysoki kontrast
Elementy Kampanii Zewnętrznej Białegostoku

Wschodzący Białystok  - reklama telewizyjna

 

 


Wschodzący Białystok - reklama telewizyjna 

Proces powstawania

 

 


Reklama radiowa

 

 


KRÓTKI OPIS KAMPANII 2010
 

Pokazujemy nowy Białystok - miejsce łamiące stereotyp Polski B, miejsce z bogatą ofertą dla inwestora, turysty i potencjalnego mieszkańca.

 

Zmiana na Wschodzie kraju z centrum w Białymstoku. Miasto otwiera nowy rozdział w swojej historii. Progres regionu i idące za tym możliwości dla turystyki i inwestycji.

 

Kapitał ludzki, młodzi, wykształceni, z energią do pracy, z pasją, z głową otwartą i pełną pomysłów - dobra lokalizacja dla nowych technologii, rozwiązań, inwestycji. Nowa Polska.

 


OPIS SZCZEGÓŁOWY KAMPANII 2010

 

TELEWIZJA

 

Spot telewizyjny to metafora wschodu, zmiany. Piękna, niewinna istota pokazuję się Światu wzlatując w górę ku niebu. Tłem jest Pałac i unikalne, barokowe ogrody Branickich.

 

RADIO

 

Forma wywiadu radiowego. Swobodne wypowiedzi młodych ludzi na temat miasta, w którym żyją – studiują, bawią się, planują przyszłość. Bohaterami spotu jest wolontariuszka, uznana projektantka i sportowiec.

 

LAYOUT

 

Wschód Słońca, młodzi ludzie, którzy widzą perspektywy na Wschodzie, nowoczesna prezentacja hasła kampanii. „Wschodzący Białystok” to główny bohater, wyłania się ze światła wschodu, w tle ma architektoniczny symbol Białegostoku (Pałac Branickich), towarzyszą mu mieszkańcy miasta. Całość nawiązuje do przemian, jakie zachodzą we wschodzącym mieście.

 

SPEKTAKL METROPOLISH

 

Największym marzeniem całej ludzkości, bez względu na rasę i pochodzenie powinno być ocalenie podstawowych wartości współczesnego świata, takich jak równość, wolność i pokój.”
Fragment spektaklu „Metropolish”
.

 

Opowiedziana tańcem i muzyką historia ludzi, którzy przebudzili się na obcej ziemi - po zagładzie starego świata. Zagubieni, samotni, przerażeni, starają się przystosować do nowego otoczenia. Każdy znajduje dla siebie jakąś rolę w nowym społeczeństwie. Szybko tworzy się nowa hierarchia. Z bezkształtnej masy poddanych wyłania się jeden bohater, który chce podjąć walkę z systemem. Niestety, nawet nie podejrzewa, że jest tylko częścią tej gry, w której zawsze wygrywają ci, którzy ją wymyślili...

 

Ostatnia modyfikacja: Dariusz Korolczuk 16.08.2010, 10:16
Dzwonek z muzyką z Reklamy TV
Prasa

 

Billboard

 

Citylight

 

Reklama w "Gazecie Wyborczej"

 

 

 

Reklama w "Rzeczpospolitej"

 

Reklama w "Wiadomościach Turystycznych"